Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje najbardziej lubianą zawartość 2020.04.30 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    W brazowej tez bedzie Kupilem dwa zestawy
  2. 1 punkt
    Male zmiany na sezon. Głównie same wizualne. Felgi wróciły z ceramiki. zmieniłem kolor napisów na oponach pod kolor samochodu, zaciski z złoto i wpadły czarne dekle. Troche mdławo, ale trzyma nie kupy.
  3. 1 punkt
    Dalej to juz tylko rzeźnia. Postanowiłem doprowadzić ja do bardziej zadowalającego stanu. Wiec do poprawki poszedł słupek A, przedni i tylny pas.
  4. 1 punkt
    Idac dalej, wrzucilem BBS Mesh, tymczasowo. Nawet fajnie to sie prezentuje.
  5. 1 punkt
    Zimowanie sie skonczylo, wiec trzeba było sie zabrać za brązowa. Oczywiście pełen serwis. Oleje silnika, skrzyni, dyfra, świece, filtry i co tam jeszcze było. Wymienione zostały sparciały wężyki dookoła silnika. Kropka nad i - oczywiście przycinanie tablic W ziem udało nie dorwać ramki halogenów do pierwszej serii wąskiej. Rzadki towar w dobrej cenie. Niestety troche popękane uchwyty i w jednej śruby, ale udało sie to nawet wyprowadzić. Do kompletu nie moglo zabraknąć nowych wkładów. Myślałem nad uzywka, ale nowe az takie drogie nie sa. Od razu pojechały do PPC na zabezpieczenie folia Xpel Od razu inny samochód!
  6. 1 punkt
    Środek złożony i wygląda mega zajebiście 😍💪😁
×