Skocz do zawartości

Paweł

Administrator
  • Zawartość

    943
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    179

Paweł wygrał w ostatnim dniu 2 Październik

Paweł ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

516 Excellent

O Paweł

  • Ranga
    Advanced Member
  • Urodziny 1990.02.05

Ostatnio na profilu byli

1 440 wyświetleń profilu
  1. [E36] Coupe 323i

    W koncu cos sie z nia dzieje Myslalem ze umrze smiercia naturalna a tu jednak ogien!
  2. [E28] Budżetowy Gruz 518i '87 z M30

    Gruz idzie na czesci! Wiec jak cos potrzeba, to pisac
  3. [E28] Opalgruen Metalic 518 '83

    Po dlugiej przerwie, w koncu samochod pojechal na sprawanie przodu. Musial poprostu odczekac na swoja kolej. Doszlo tez kilka gratow A najlepszym, to kolejne M10B20. Wiec bedzie wiecej czesci do budowania turbo.
  4. [E30] 318is Zinnoberrot 1989

    Akcja z tylnym zawieszeniem juz prawie dobiega konca. Zestaw wjechal najpierw bez tylnych hebli, poniewaz z tym bylo duzo zabawy. Niestety, nie mozna polegac na ludziach w tym swiecie. Po dlugich walkach udalo sie ogarnac hamulce na tyl. Wjechaly zaciski ze srednica tloczka 35 mm (wychodzilo w jakis Turingach i w Cabrio chyba tez) Standard w E30 to 33mm na tyle, jak dobrze pamietam. Wiec troszke lepiej.
  5. [F30] 320D

    Auto sprzedane. Temat zakmniety.
  6. [E24] 635CSi by KRiS

    Bylem, macalem, jezdzilem. Baa, nawet moge powiedziec, ze szpere tez sprawdzalem czy dziala Dobrze jest! Gleba, kolo i nic wiecej – jezdzic az EU sie skonczy, hehe.
  7. [E30] S38 by KRiS

    No dobra, z dwoch
  8. [E30] S38 by KRiS

    No powiem ci ze lecisz na grubo! Robi sie niezly temat z gruza
  9. [E46] M3 by KRiS

    Zobaczymy na zywo, to ocenimy jak wyszly te Racaro CS Na foto wszystko dobrze wyglada
  10. [E30] 318is Zinnoberrot 1989

    Po naszych wakacjach endura przez pol zachodniej europy i wyspy przyszedl czas na zmiane zawieszenia z tylu. W koncu!!! Zaczelem dopiero rozbierac stara zawieszke. Mialo byc gotowe na poczatku roku, ale co zrobisz... Niestety nie na wszystkich mozna polegac. Przez co kuleje moj projekt. E30 miala jezdzic po torze itp i prawie nie pojechala na wakacje, ale udalo sie!
  11. [E30] 318is Zinnoberrot 1989

    Przed wyjazdem na wakacje postanowilem odswiezyc zderzaczki i listwy, poniewaz niektore jakis dziwnie inaczej odbijaly swiatlo. Tak wiec wszystko na czarno. Od razu w ruch poszly tez progi od Touringa, ktore zalezaly dosc dlugo na garazu. Moim zdaniem zrobilo mega robote. Dodatkowo wlecialy czarne paski. Szkoda tylko ze te drzwi sa takie straszne...
  12. [E39] 525ia Sedan 2001

    No i ladnie to wyszlo
  13. [E30] S38 by KRiS

    Dzieje sie! W koncu
  14. [E92] Daily 325i Spacegrey

    Czas odswiezyc temat z E92. Chociaz nie ma co tutaj duzo opisywac. Mialo byc daily i jest. Odwiedzila kilka spotow i nic przy niej nie robilem wiecej. Jezdzi i ma sie dobrze.
  15. [E30] 318is Zinnoberrot 1989

    Seson sie zaczal, wiec malo czasu bylo wrzucac co sie dzieje z samochodem. Ogolnie z przygotowan do wyprawy to wpadlo jeszcze wygluszenie podlogi. Musze powiedziec, ze mega roznica. Teraz musze wyguszyc bagaznik, bo nagle zaczelem go slyszec. Na szybko wpadly tez dystanse. I w koncu przednie felgi z tylu zawitaly na przodzie i na odwrot Nie zabraklo tez januszowego odswiezenia lakieru!
×