Skocz do zawartości

Parfien Mateusz

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Parfien Mateusz wygrał w ostatnim dniu 25 Styczeń 2019

Parfien Mateusz ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Neutral

O Parfien Mateusz

  • Ranga
    Newbie
  1. X5 3.0D , układ regulacji pompy rozdzielaczowej

    Nie wiem jeszcze w jaki sposób ale problem naprawił się sam, podejrzewam ze jest jednak jakaś kulka/zawór blokujący, bo po zatankowaniu pod korek problemu już nie ma, może coś się zawiesilo 😇 Zobaczę na jak długo problem będzie z głowy, do rezerwy? Mam nadzieje ze nie
  2. X5 3.0D , układ regulacji pompy rozdzielaczowej

    Widze ze temat stoi w miejscu, a ja zdążyłem zaobserwować kolejna dziwna sytuacje. Po włączeniu zapłonu, pompka pompuje paliwo jak wściekła, okazało się dlaczego. Po otwarciu maski widać ewidentnie ze pompuje do filtra paliwo. Jak zaczekam i napompuje ze zniknął pecherzyki powietrza, pali od strzału. Jak tylko zgasze auto to po 5 sekundach zaczyna wszystko wracać do zbiornika jakis zaworek zwrotny? Gdzies wyczytałem ze są w pompkach progowych jakieś kulki które blokują powrót, ale czy to by było powodem ?
  3. Siemanko 👋 pierwszy post z problemem, może jakos wspólnie uda się naprawić 💪 Mianowicie problem polegał na tym ze auto miało problem z dwoma lejącymi wtryskami, to zostało zrobione, po paru dniach pojawił się problem z odpalaniem, długie kręcenie i w końcu palił. Po podłączeniu kompa wyskoczyły 3 błędy dotyczące ciśnienia paliwa, jakiś regulacji, czujników etc ( zdjęcie poniżej) Gdzies wyczytałem ze są tam 3 czujniki na pompie, niskiego wysokiego ciśnienia i jakiś jeszcze jeden. Jak sprawdzic ich oporność czy da się to sprawdzic, miał kiedyś ktoś podobny problem? Co do wiatraka to najprawdopodobniej uszkodziłem przewody ostatnio na lodzie ( do sprawdzenia) 😇 pozdro👋
×